سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/12/18
12:7 ع

اگر شما هم از پذیرایی دقیق و منظم یک مراسم خاص و یا یک قرار کاری لذت برده اید، بد نیست بدانید که این مدیریت درست و اصولی برای پذیرایی، همان چیزی است که از آن به عنوان صنعت کترینگ نام برده می‌شود.

کترینگ (catering) در واقع یک کلمه انگلیسی، به معنای تهیه، تدارک و توزیع غذا و نوشیدنی در یک محل و سرو آن‌ در مکان دیگر برای پذیرایی است که اغلب شامل وعده‌های غذایی سفارش داده شده برای شمار زیادی از مهمانان و یا مسافران وسایل نقلیه ای نظیر هواپیما و قطار می شود.

به معنای ساده تر غذاهایی که مزین به دورچین‌های متنوع هستند و بسته به نوع غذا همراه با ترشی، ماست، سالاد، دسر میوه‌ ای، ژله و یک نوع نوشیدنی، در ظروف و بسته بندی مخصوص برای مشتری ارسال می‌شوند، محصول کترینگ می باشند.

ادامه مطلب...

  

95/12/14
1:25 ع

با اینکه طبق آمار اعلام شده احتمال مرگ در هواپیما، هنگام بروز سانحه یا سقوط بسیار اندک است و ممکن است از هر 9 میلیون نفر یک نفر گرفتار آن شود اما ناچیزی این آمار سبب نمی شود تا از دانستن نکات ایمنی بی نیاز باشیم.
قطعا هیچ یک از ما دوست نداریم حتی تصور کنیم که ممکن است روزی حین پرواز در شرایط بحرانی قرار گیریم اما فراموش نکنید، هواپیماها هم یکی از ساخته های دست بشرند و ممکن است در بعضی مواقع غافلگیر کننده باشند پس چه بهتر که برای هر شرایطی آماده باشیم.
زنده ماندن در یک سانحه ی هوایی، تنها به کمی آرامش نیاز دارد. وقتی آرام باشید، می توانید شرایط را به دقت بررسی و خود را از هر خطر احتمالی دور کنید؛ در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.
با قاصدک24 همراه باشید.
ادامه مطلب...

  

95/12/14
1:18 ع

عقاید و محیط زندگی اشخاص به مرور زمان می تواند سبب شکل گیری آداب و رسوم خاصی شود که تنها مختص به یک محیط جغرافیایی باشد. آدابی که ممکن است در یک منطقه ی جغرافیایی شایسته و نشانه ی ادب تلقی شوند و در نقطه ای دیگر رنجش و آزردگی خاطر به ارمغان بیاورند اما از کجا درباره ی این بایدها و نبایدها بدانیم؟
با قاصدک 24 همراه باشید تا با برخی از این رسوم آشنا شوید.
ادامه مطلب...

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ