سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/2/10
12:21 ع

خطوط هواپیمایی بسیاری در دنیا وجود دارند که برای ساعاتی هم که شده، برای مسافران خود یک زندگی رویایی را رقم می زنند، پروازهایی سرشار از رفاه و تجمل!اما این زندگی چند ساعته مجلل به هیچ وجه رایگان نیست و این خود مسافرانند که می بایست هزینه آن را بپردازند. با این حال مسافرانی هستند که مایلند تمامی مراحل سفرشان، پر زرق و برق و با شکوه برگزار شود از این رو ایرلاین های بسیاری در دنیا، کلاس های پروازی خود را با سلیقه این مسافران تطبیق می دهند. هواپیماهایی که سرو خاویار در هر وعده غذایی و اتاق های اختصاصی لوکس، معمول ترین خدمات فرست کلاسشان به شمار می رود!
با قاصدک 24 همراه شوید تا با هم نگاهی بیاندازیم به بالاترین نرخ هایی که شرکت های هواپیمایی، برای یک بلیط هواپیما فرست کلاس از مسافران خود دریافت می کنند.



1.هواپیمایی الاتحاد، پرواز نیویورک به ابوظبی 
این هواپیمایی که در دنیا به فوق تشریفاتی ترین خط هوایی شهره است، از زمان راه اندازی  مسیر پروازی نیویورک - ابوظبی خود، به یک ایرلاین بی عیب و نقص بدل شد. اتحاد در این پرواز برای یک یا حداکثر دو مسافر، امکاناتی اعم از یک اتاق خواب با تخت خواب دو نفره و سالن پذیرایی وسیع به همراه حمام اختصاصی در نظر گرفته است.از این رو پرواز نیویورک - ابوظبی این ایرلاین با هزینه سرسام آور 64,000$ به گران ترین بلیط هواپیما در تاریخ دنیا تبدیل شده است. علاوه بر اینها خدمات و تسهیلاتی که در فرست کلاس این هواپیمایی برای مسافران فراهم می شود، همیشه یادآور نام اتحاد، به عنوان مجلل ترین شرکت حمل و نقل هوایی است.
 

2.هواپیمایی لوفت هانزا، پرواز نیویورک به هنگ کنگ 
این هواپیمایی که از نظر ظرفیت مسافران و ناوگان، بزرگترین هواپیمایی کشور آلمان و قاره  اروپا به شمار می رود، با راه اندازی پرواز نیویورک به هنگ کنگ خود جایگاه ویژه ای را در میان لیست فروشندگان گران ترین بلیط های دنیا برای خود رقم زده است.لوفت هانزا در حال حاضر به 197 مقصد بین المللی در 78 کشور در سراسر دنیا پرواز می کند و امکاناتی نظیر صندلی های راحت با امکان تبدیل شدن به تخت خواب، تهویه هوای مطبوع، میز توالت و کیت های آرایشی سفارشی و تشریفاتی و منوی غذایی ویژه را در فرست کلاس خود به مسافران ارائه می دهد.فرست کلاس پرواز نیویورک - هنگ کنگ این هواپیمایی برای هر مسافر 43550$ آب می خورد.
 
3.هواپیمایی امارات، پرواز لس آنجلس به دبی 
این هواپیمایی که در دبی مستقر است، به مسافران پروازهای فرست کلاس خود امکاناتی نظیر صندلی های فوق العاده راحت با امکان تبدیل شدن به تخت خواب های گرم و نرم، منوی ویژه با غذاهای منتخب و بی نظیر که همگی در سوئیت های اختصاصی موجود در هواپیمای ایرباس A380-800 فراهم شده اند، را ارائه می دهد.امارات در پرواز لس آنجلس تا دبی خود که 16 ساعت به طول می انجامد، با حمام آبگرم و یک میز بی انتها مملو از مواد غذایی که در سطح خانواده های اشرافی چیده شده اند به مسافران خود سرویس دهی می نماید.این پرواز پر تجمل به عنوان یکی از گرانترین پروازهای دنیا، برای هر مسافر 36000$ هزینه بردار خواهد بود.

 
4.هواپیمایی کاتای پاسیفیک، پرواز نیویورک به هنگ کنگ 
این هواپیمایی که بزرگترین شرکت هواپیمایی هنگ کنگ است، در حال حاضر به ارائه خدمات مسافربری و باربری در 200 مقصد در 52 کشور دنیا، مشغول است. کاتای پاسیفیک، بوئینگ های 777 خود را برای پروازهای نیویورک به هنگ کنگ در نظر گرفته است تا خدمات و تشریفات ویژه آن، این پرواز 16 ساعته را برای مسافران این ایرلاین لذت بخش کنند. سوئیت های اختصاصی داخل کابین همراه با هدفون های مخصوص لغو سر و صدا و صفحه نمایگر لمسی LCD تنها بخشی از خدماتی هستند که در قبال  28000$ هزینه بلیط هواپیما فرست کلاس به مسافران ارائه می شوند.
 

5.هواپیمایی الاتحاد، پرواز لس آنجلس به ابوظبی 
این هواپیمایی به عنوان دومین ایرلاین بزرگ دنیا، انتخاب بسیاری از ثروتمندان برای سفرهای تفریحی و کاری خود است. بلیط هواپیما فرست کلاس پرواز لس آنجلس به ابوظبی اتحاد، هزینه ای بالغ بر 28,000$ را روی دست مسافران می گذارد که از نظر بسیاری از آنها در قبال امکانات و تجملاتی که در فرست کلاس این هواپیمایی ارائه می شود، چندان هم مبلغ قابل توجهی نیست!
 

6.هواپیمایی کره، پرواز نیویورک به پکن
این هواپیمایی که با توجه به مقاصد و مسیرهای بین المللی خود، یکی از بهترین ایرلاین های آسیا به شمار می رود، 4 نوع پرواز فرست کلاس، 3 نوع پرواز بیزینس کلاس و دو نوع پرواز اکونومی را به مسافران خود عرضه می کند.بهای بلیط هواپیما فرست کلاس نیویورک - پکن برای مسافران ثروتمند و عاشق تجمل این ایرلاین،  27000$ تخمین زده شده که یکی از گران ترین بلیط های دنیا محسوب می شود.
 
7.هواپیمایی سوئیس، پرواز نیویورک به سنگاپور 
این هواپیمایی که در سال 2002 تاسیس شد، یکی از شرکت های هواپیمایی است که  به خاطر خدمات و امکانات منحصر به فردی که به مسافران خود ارائه می کند، در جهان شهره است.پرواز نیویورک به سنگاپورهواپیمایی سوئیس، در ازای ارائه امکاناتی نظیر کابین های تشریفاتی و لوکس، تخت خواب ها و صندلی های راحت همراه با تلویزیون خصوصی، از مسافران خود 22250$ دریافت می کند.
 
8.هواپیمایی ویرجین آتلانتیک، پرواز نیویورک به سنگاپور
این هواپیمایی بریتانیایی، که با ناوگان مجهز خود به اغلب کشورهای آمریکای شمالی، لندن، بریتانیا، ایالات متحده ی آمریکا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا پرواز می کند، با راه اندازی پرواز نیویورک به سنگاپور خود، مفهوم جدیدی از تجمل را ارائه کرده است.در این پرواز امکاناتی از قبیل صندلی های متحرک، صفحه نمایشگرهای خصوصی، ارائه ی تسهیلات لوکس جهت برگزاری جلسات تجاری و پیشکش بهترین و متنوع ترین منوی غذایی با کیفیت عالی تنها در ازای پرداخت 21000$ در اختیار مسافرین قرار می گیرد.
 
9.هواپیمایی ژاپن، پرواز توکیو به لندن 
این هواپیمایی که دومین ایرلاین بزرگ ژاپن است، هم اکنون به ارائه انواع  پروازهای سیستمی و غیر سیستمی، در 35 کشور دنیا می پردازد.بسیاری از مسافران در دنیا، پرواز با ایرلاین ژاپن را مترادف با واژه های راحتی و آسایش، تجملات و تشریفات می دانند از این رو با کمال میل 20000$ را برای تجربه پروازی لوکس با کابین های اختصاصی می پردازند.
 
10.هواپیمایی سنگاپور، پرواز نیویورک به سنگاپور 
این هواپیمایی به خاطر شبکه پروازی گسترده خود، در میان برترین شرکت های حمل و نقل هوایی قرار گرفته است. پرواز نیویورک - سنگاپور این ایرلاین، توسط یک ایرباس A380-800 انجام می گیرد و با توقفی در فرانکفورت در هر مسیر، 21 تا 24 ساعت به طول می انجامد.هواپیمایی سنگاپور، سوئیت های فرست کلاس خود را تنها در ازای دریافت 17800$ برای هر مسافر ارائه می کند که همین امر، نیز موجب شده است بلیط هواپیما فرست کلاس این ایرلاین در فهرست گرانترین بلیط های جهان قرار بگیرد.
 
اگر خواندن از دنیای گردشگری و سفر با هواپیما برایتان جذاب است، وبلاگ قاصدک 24 را از دست ندهید؛ این مجموعه همچنین برای شما علاقمندان به سفر، فهرست کاملی از بلیط های هواپیما اعم از چارتر و سیستمی را فراهم کرده است که می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس www.Ghasedak24.com از آنها مطلع شوید.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ